جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 436967
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
سرپرستان معاونت های پژوهش و فرهنگی خراسان

حوزه/ سرپرستان معاونت‌های «پژوهش» و «فرهنگی اجتماعی سیاسی» حوزه علمیه خراسان از سوی مدیر این حوزه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در احکام جداگانه ای، حجج اسلام مهدی مقامی و حسین کُندُری را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سرپرست معاونت پژوهش منصوب کرد.

وی در این حکم با اشاره به سابقه حوه کهن خراسان به عنوان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی ، طی قرن های مختلف، آورده است: (این حوزه) با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اینکه صیانت و حفظ این میراث گرانبها، به تلاشی مضاعف و شکوفایی آن، به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد، آورده است: بدین لحاظ و با نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری جنابعالی از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان از تاریخ 96/10/18 منصوب می کنم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های معاونان قبلی، ابراز امیدواری کرده با استفاده از ظرفیت های بالای معنوی، تربیتی ،آموزشی و توانمندی های موجود حوزه علمیه خراسان و با برنامه ریزی دقیق، زمینه رشد و پرورش جوانان متدین، فاضل و انقلابی در راستای اهداف تحولی حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
    0 0
    قبلا یکنفر بود درحوزه ونماینده رهبر اماحالاکه متعدد شدند مشکلات بیشترشده ...ظاهرا اختلافات بین بزرگان خودش را نشان میدهد واین معضل بزرگی است که چندتا روحانی باهم کنارنمیایند ودودش به چشم طلبه وحوزه وجامعه ودر نتیجه اسلام وامقلاب میشود ... گویا ظاهرا بعضی از بزرگان ومسئولین خودشان وافکارشان ورسم ومرامشان از اسلام وانقلاب ودین وجامعه خیلی بیشتر اهمیت دارد ... جامعه حق دارد که در اعتقادات ضعیف شود زیرا روحانیت ومسئولین روحانی نما اونقدر خرابکاری کردند چه درمسائل اخلاقی وجه درمسائل اجتماعی که اعتقادات مردم هم از هم پاشیده