پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق

حوزه/ فضلای رزمنده حوزه علمیه عراق وابسته به کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق برای ششمین روز متوالی با همکاری نیروهای امنیتی ارتش عراق به عملیات پاکسازی منطقه حویجه در جنوب غربی استان کرکوک ادامه دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فضلای رزمنده حوزه علمیه عراق وابسته به کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق برای ششمین روز متوالی با همکاری نیروهای امنیتی ارتش عراق به عملیات پاکسازی منطقه حویجه در جنوب غربی استان کرکوک ادامه دادند.

شیخ حسین کرعاوی از مسئولان بسیج مردمی طلاب در این زمینه گفت: عملیات پاکسازی و تعقیب بقایای تروریست ها همچنان ادامه دارد و رزمندگان بسیج مردمی و ارتش در جریان این عملیات توانستند یکی از فرماندهان داعش و سه تروریست همراه وی را در یکی از روستاهای منطقه ریاض در حال فرار دستگیر کنند.

شیخ بادی الشاوی از مسئولان کمیته ارشاد و تبلیغ نیز گفت: رزمندگان غیور یگان نظامی شهید هانی الشمری با حمایت نیروهای ارتش عراق توانستند چهار روستا را در منطقه ریاض وابسته به استان حویجه پاکسازی کنند و به مقادیری از سلاح و مهمات و مواد منفجره متعلق به تروریست ها دست پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha