جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد عریفی

حوزه/ محمد العریفی از شیوخ وهابی حامی تروریست ها، این روزها در حساب تویتر خود به فروش زمین های خود در بوسنی مشغول شده و کاملا مشکلات مسلمانان را به فراموشی سپرده و گویا بنا دارد از این پس خدمات خود را به صورت فروش زمین در خارج از کشور ادامه دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، محمد العریفی از شیوخ وهابی حامی تروریست های داعش است که این روزها در حساب تویتر خود به فروش زمین های خود در بوسنی مشغول شده و کاملا مشکلات مسلمانان را به فراموشی سپرده و گویا بنا دارد از این پس خدمات خود را به صورت فروش زمین در خارج از کشور ادامه دهد.

عریفی در صفحه تویتر خود به طرفداران خود اعلام کرده که مقداری زمین فروشی در بوسنی دارد و افزوده: زمین های مسکونی در بوسنی از 37 هزار ریال سعودی معادل 2900 دینار کویتی آغاز شده و مساحت آنها از 500 تا 2000 متر است و این زمین ها 19 کیلومتر از سارایوو فاصله دارد و از چشم انداز کوه سفید بهره مند است.

منابع عربی اعلام کردند گرچه تجارت، پیشه ای شرافتمندانه است، اما عریفی با شخصیتی دوگانه با فتواهای خود مردم زیادی را فریب داد و اکنون نیز به سوء استفاده از دین برای رسیدن به اهداف خود می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha