پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسدالله زاده جاجرم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم گفت: هم‌اکنون ۷۲ طلبه در سطح یک حوزه و در پایه یک تا ۶ در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: هم‌اکنون 72 طلبه در سطح یک حوزه و در پایه یک تا ششم در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 9 نفر استاد رسالت آموزش و تعلیم این تعداد طلبه را بر عهده دارند، افزود: 6 نفر از این تعداد استاد حق‌التدریس و سه نفر استاد اعزامی هستند.

مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه علمیه گفت: ارتباط با دانشگاه‌ها و دانشجویان، ارتباط با مدارس شبانه‌روزی و دانش آموزان، حضور در روستاهای محروم از روحانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی و اعزام گروه جهادی و تبلیغی این مدرسه به روستاهای محروم ازجمله برنامه‌های فرهنگی تبلیغی طلاب این مدرسه علمیه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برنامه فرهنگی تبلیغی ارتباط مسئولان و طلاب این مدرسه علمیه با دانشگاه‌ها و دانشجویان این شهرستان اظهار داشت: مسئولان و طلاب این مدرسه علمیه با حضور در سه دانشگاه این شهرستان در جمع دانشجویان برنامه اقامه نماز جماعت، برگزاری حلقه‌های معرفتی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات مطرح شده از سوی دانشجویان را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده همچنین با اشاره به برنامه ارتباط طلاب با مدارس شبانه‌روزی این شهرستان نیز افزود: تنی چند از طلاب این مدرسه علمیه روزانه برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء، سخنرانی در جمع دانش آموزان، برگزاری حلقه‌های معرفت، قرائت ادعیه و پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان در مدرسه شبانه‌روزی بدرالدین شهرستان جاجرم می‌پردازند.

وی به اعزام گروه جهادی تبلیغی این مدرسه علمیه به مناطق و روستاهای محروم نیز اشاره کرد و گفت: طلاب این مدرسه علمیه با هماهنگی با پایگاه بسیج مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان در قالب گروه جهادی تبلیغی در برنامه‌های جهادی حضور داشته و به مردم روستاهای محروم استان خدمت می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص اعزام طلاب این مدرسه به روستاهای محروم از روحانی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با سازمان تبلیغات مقرر شد تا تنی چند از طلاب این مدرسه هفته‌ای یک شب در روستاهای محروم از روحانی حضور یافته و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که همه توان خود را در جهت آموزش و تربیت طلاب انقلابی و عالم به کار بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha