چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عیادت

حوزه/ امام جمعه اصفهان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری در یکی از بیمارستان های اصفهان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان صبح امروز به نمایندگی از آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی از حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری در یکی از بیمارستان های اصفهان عیادت کرد و از آخرین وضعیت جسمانی ایشان مطلع شد.

امام جمعه اصفهان در این عیادت پس از اطلاع از چگونگی روند درمان حجت الاسلام والمسلمین مظاهری، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده ایشان، برای شفای عاجل همه بیماران به ویژه حاج آقا مهدی مظاهری دعا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری به دلیل عفونت ریوی، گرفتگی عروق قلبی و کهولت سن در روزهای اخیر در یکی از بیمارستان های اصفهان بستری است.

حجت الاسلام و المسلمین مظاهری در سال 1310 در اصفهان متولد و از سال 1320 در حوزه علمیه مشغول به تحصیل شد و در سال 1389 از وی به عنوان چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان تجلیل شد .

برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از 60 سال ، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رییس و مؤسس دارالقرآن الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان(عج) و موسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیتهای گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی و مبارزه با رژیم طاغوت و تحمل زندان برای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های این چهره ماندگار تبلیغ به شمار می رود
.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha