جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن حمایت قاطع از سخنان رهبر معظم انقلاب از سران سه قوه می خواهد با وحدت و انسجام حول محور کلام رهبری، خدمت رسانی به مردم را مضاعف نموده و یأس و ناامیدی را با فعالیت های جهادی خویش تبدیل به آینده ای درخشان و بالنده نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت همه جانبه از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم شهید پرور قم بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات اخیر مقام معظم رهبری چون چلچراغ مسیر سعادت قله های رفیع بالندگی، پیروزی را برای ملت ایران رقم زد. تحلیل های عالمانه، مدبرانه، همراه با درایت رهبری، توطئه های دشمنان را نقش نما و عامل انسجام و وحدت در میان امت اسلام شد.

مقام معظم رهبری با دورنمایی از فردا موجب امید در میان همه توده های جامعه گردید و با تاریخی از گذشته خدعه ها و نیرنگ ها و ظلم های استکبار و صهیونیزم را بازگو نمودند.

جا دارد هزار بار دست قنوت به آسمان بلند نماییم و خداوند را به داشتن چنین رهبر شایسته شکرگزار باشیم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن حمایت قاطع از سخنان رهبر معظم انقلاب از سران سه قوه می خواهد با وحدت و انسجام حول محور کلام رهبری، خدمت رسانی به مردم را مضاعف نموده و یأس و ناامیدی را با فعالیت های جهادی خویش تبدیل به آینده ای درخشان و بالنده نمایند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

20/10/1396

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha