چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار سلامی در سمنان

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه روزگاری آمریکا در این منطقه یکه‌تازی می‌کرد، اما امروز مقامات آن کشور مخفیانه و دور از چشم ملت‌ها در منطقه تردد می‌کنند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز حضور ایران را در منطقه به‌خوبی درک می‌کنند و از این موضوع احساس خطر می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در حسینیه شهدا گمنام سپاه استان سمنان، با بیان اینکه هرلحظه باید منتظر توطئه‌ای جدید از سوی دشمنان بود و توطئه دشمنان تمام‌شدنی نیست، اظهار داشت: استکبار جهانی با ظلم، بی‌عدالتی و تغییر ملت‌ها، با از بین بردن کرامت انسانی و هویت ملی به کار خود ادامه می‌دهد؛ لذا باید در برابر توطئه افکنی‌هایش هوشیار بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه علت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی شعارهای اصلی این انقلاب است، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شعار آزادی، عدالت، حرّیت، اخلاق، عزت و کرامت ملت‌ها مشکل‌دارند؛ زیرا این شعارها با ماهیت استکبار جهانی سازگار نیست؛ چون آن‌ها بقای خود را در تجاوز، چپاول و تحقیر سایر ملت‌ها می‌دانند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت به مصاف این اهداف ظالمانه دشمنان رفته است، گفت: طبیعی است که انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود با توطئه‌ها و دسیسه‌های جدید روبرو شود.

سردار سلامی با بیان اینکه خوشبختانه ملت ایران اسلامی در برابر هیچ ظلمی سر تسلیم فرود نیاورده است، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم خاطرنشان کرد: سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مردم قم به‌واقع تصویر روشنی از وضعیت امروز رابطه استکبار جهانی با کشورها ارائه کرد؛ زیرا معظم له تأکید کردند، قدرت دشمنان را شکسته‌ایم و ما امروز آن‌ها را از سرزمین‌های زیادی بیرون رانده و با قدرت اراده و جهاد، منطقه به منطقه با دشمنان جنگیده‌ایم تا امروز که همه دنیا محور قدرت را ایران اسلامی می‌دانند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی در نبرد با دشمنان با استحکام، بردباری، حمایت از نظام و پشتیبانی مردمی ایستادگی کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی‌های صورت گرفته توسط دشمنان برای به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درون کشور تصریح کرد: دشمن در فتنه اخیر این سناریو را دنبال می‌کرد تا انقلاب اسلامی را از درون دچار مشکل و چالش کند اما ملت هوشیار ایران اسلامی با حضور به‌موقع خود درصحنه این طراحی را نیز با شکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه مردم در حوادث اخیر بین مطالبات مادی و معیشتی خود و شکوه انقلاب اسلامی تفکیک قائل شدند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در فتنه اخیر نیز خوش درخشیدند و آن را به فرصت تبدیل کردند و مردم مطالبات مادی و معنوی خود را تشخیص داده و زنجیره به هم فشرده ظالمان را با حضور به‌موقعشان پاره می‌کنند و ملت ایران در فتنه اخیر زنجیره‌ای از دشمنان را که شامل ایالات‌متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود، سلطنت‌طلبان و منافقین می‌شد را با شکست مواجه کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز که ملت ایران اسلامی نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ایفا کرده است نوبت ما است تا بدون هیچ منتی به مردم که ولی‌نعمتان ما هستند خدمت کنیم، افزود: امروز نوبت همه مسئولان است که به خواسته‌های مردم رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه دیروز ملت ما عمل کردند و امروز نوبت ما است که وارد عمل شویم، بیان کرد: ما باید خادم مردم باشیم و نه حاکم بر آن‌ها؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم محروم کرمانشاه نشان داد که لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لباس خدمت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران کشور غنی محسوب می‌شود و مردم ما نشان دادند که برادرانه و با مهربانی برای کمک به همنوعانشان در خط مقدم هستند، بیان کرد: اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاری‌رساندن مردم به یکدیگر را به نمایش بگذاریم قطعاً دشمنان را مأیوس خواهد کرد؛ از سوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت به این مردم قدرشناس و انسان، پیشگام است و این امر را آرمان و اعتقاد خود می‌داند.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس افزود: استکبار جهانی در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی با راه‌اندازی جنگ تحمیلی هشت‌ساله، تحریم‌های ناجوانمردانه و با رویکرد انزواطلبی علیه ملت ایران اسلامی، درصدد ناامید کردن مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود اما آحاد جامعه با اتحاد و همدلی تمامی این توطئه‌ها را خنثی کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه با اراده ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز دوران ذلت و خواری استکبار جهانی فرارسیده است، تصریح کرد: ایالات‌متحده آمریکا و متحدان او بزرگ‌ترین قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاریخ بشر بودند اما در برابر اقتدار ملت ایران شکست خوردند و امروز آمریکایی‌ها به عظمت ملت ایران اعتراف می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزگاری آمریکا در این منطقه یکه‌تازی می‌کرد اما امروز مقامات آن کشور مخفیانه و دور از چشم ملت‌ها در منطقه تردد می‌کنند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز حضور ایران را در منطقه به‌خوبی درک می‌کنند و از این موضوع احساس خطر می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران درصحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از دوران انقلاب اسلامی و پس‌ازآن، همواره از ولایت‌فقیه و ارزش‌های ملی و اسلامی دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی استعمارگری‌های نوین آمریکای ملعون در منطقه و کل جهان را خنثی کرد و استکبار جهانی را به گورستان جهل فروبرده است.

وی با بیان اینکه حقیقت اسلام همواره به دست مستضعفان و فتوحات آن به همت همین مستضعفان پیش رفته که درنهایت به انقلاب اسلامی منجر شده است، افزود: انقلاب اسلامی ما بعثت دوباره‌ای از اسلامی بود که در دل‌ها تابید و آن‌ها را دوباره زنده کرد و امروز بیرق هدایت این اسلام، در دستان مقام معظم رهبری است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه هر زمان اسلام اراده تشکیل حاکمیت اسلامی را کرده، همین اصل به‌مثابه آغاز قدرت سازی عمل کرده و کفر ظالمان عالم را با همه وجود به خودشان بازگردانده است، تصریح کرد: حاکمیت اسلامی شعائر دینی اسلام، عدالت و آزادی حریت و کرامت و عزتمندی را در کنار کرامت انسان‌ها به‌خوبی ادا کرده است.

وی با گرامیداشت سالروز نوزدهم دی‌ماه ۵۹ و سالگرد شهادت شهید احمد کاظمی و یاران باوفایش گفت: انقلاب اسلامی ایران نعمتی بزرگ برای کشور و ملت ما است که گردنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و در این راه شهیدانی را به چشم دیده است که یادشان همیشه گرامی خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز باید گفت شهیدان از ایران اسلامی و استان سمنان، آسمان پرفروغ ستارگان جذاب ساخته‌اند و ما همیشه مدیون آن‌ها هستیم، اظهار کرد: استان سمنان دارای سه هزار شهید و مردمانی مجاهد است که الهام‌بخش روح وفاداری و الهام حقیقی الهی هستند و لذا سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند.

در پایان این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار سید محمدتقی شاهچراغی در طول تصدی فرماندهی سپاه استان، سردار حسن حسن‌زاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha