جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منصوری

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد بر لزوم استفاده از ظرفیت مبلغان در جلسات کارگروه اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فرزاد منصوری، ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی شهرچگنی با موضوع «بررسی آسیب های اجتماعی» از جمله اعتیاد  وطلاق و راهکارهای کاهش این آسیب ها خواستار حضور روحانیون در جلسات کارگروه شد و گفت: حضور مبلغان در این جلسات می تواند آنان را در برنامه ریزی موثر تبلیغی برای پیشگیری و کاهش این آسیب ها یاری دهد .

وی با اشاره به  اهمیت تبلیغ در شرایط زمانی امروز، افزود: روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و ... تاثیرگذار هستند و نفوذ کلام مبلغان می تواند تبعات این آسیب ها را در جامعه کاهش دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به تاثیر حضور مبلغان طرح هجرت، ائمه جماعات مساجد شهری و روستایی و مبلغان در مدارس، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی اظهار کرد: مبلغان با بصیرت افزایی مخاطبان به ویژه نسل جوان می توانند مسیر رشد و تعالی جامعه را فراهم کنند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه با توجه به تهاجم فرهنگی غرب حضور مبلغان می تواند سدی محکم در برابر مشکلات فرهنگی باشد، خاطر نشان کرد: دانش افزایی اجتماعی و آشنایی با موضوعات و مسائل روز جامعه می تواند به توانمندی مبلغان در زمینه تبلیغ در خصوص آسیب های اجتماعی  کمک نماید .

وی در پایان  با تاکید بر لزوم حضور روحانی در هر منطقه و تاثیرحضور آنها در کاهش آسیب های اجتماعی آمادگی و همکاری مبلغان را در برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی در مقاطع متوسطه جهت کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha