پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه آئین جشن‌های دهه فجر در سمنان مردم محور برگزار شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی، ظهر امروز در نشست کمیته هیئت مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سمنان، با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عظمت و شکوه ملت ایران اسلامی و پیشتازی آنان در استقرار نظام مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: همان‌گونه که تشکل‌های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند امروز هم باید شما به‌عنوان سربازان فرهنگی در جبهه انقلاب اسلامی وارد صحنه شوید و از ارزش‌ها دفاع کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: باید با بصیرت و آگاهانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و دفاع کنیم و امروز همه وظیفه‌ داریم با هوشیاری نگذاریم فرصت‌طلبان به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌اند، افزود: ما وظیفه‌داریم با رفتار، کردار و عملکردمان مردم را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام زاهدی خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای نسل‌های امروز به‌درستی تبیین و معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های دهه فجر باید به‌صورت مردمی و خودجوش برگزار شود، بیان کرد: انقلاب اسلامی از بطن مردم برخاسته و پس از چهل سال از پیروزی آن، همچنان مردم هستند که درصحنه نخست مشارکت‌های مدنی و اجتماعی حضور دارند و دراین‌بین تشکل‌های مردمی و مذهبی در برگزاری آئین و مراسم ویژه ایام دهه فجر، نقش بسزایی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: همه با تعصب با نصب یک پرچم در سر درب ادارات و منازل و مغازه‌ها عشق و ارادت و تعصب خود به مسائل دینی و میهنی را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: با کمک تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی باید شاهد برگزاری جشن‌های دهه فجر در مساجد، ادارات و جای‌جای ایران اسلامی و استان سمنان باشیم و سخنرانان با حضور در اماکن عمومی مردم را با دستاوردها آشنا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha