سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ جامعه المصطفی پیشگام آموزش زبان فارسی در جهان می باشد که به‌خوبی توانسته آموزش زبان فارسی را به عهده بگیرد و آموزش آن را در بیش از ۲۵ کشور انجام دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در مراسم رونمایی از آثار جامعه المصطفی که در مدرسه المهدی(عج) قم برگزار شد، گفت:جامعه المصطفی پیشگام آموزش زبان فارسی در جهان می باشد که به‌خوبی توانسته آموزش زبان فارسی را به عهده بگیرد و آموزش آن را در بیش از 25 کشور انجام دهد.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به مولفه های زبان و فرهنگ فارسی ابراز داشت: ارائه زبان و فرهنگ فارسی نیز یک از محورهایی است که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر روی آن داشته‌اند، ازاین‌ رو یکی از فعالیت‌هایی که جامعه المصطفی آن را ارائه می‌دهد ارائه زبان و فرهنگ فارسی به جهان است.

وی اظهارکرد: در مدرسه علمیه المهدی(عج) از آخرین فناوری و تکنیک‌ها بهره‌برداری می‌شود، لذا می‌توان این مرکز را به‌عنوان مرکز آموزش نشر زبان فارسی در جهان به شمار آورد.

رئیس جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: ارتباطی که مرکز آموزش زبان فارسی المهدی(عج) با بسیاری از مراکز دانشگاهی و دیگر مراکز به وجود آورده بسیار حائض اهمیت است که به‌ نوعی یکی از امتیازها و دستاوردهای این مرکز نیز محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha