پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق در دیدار با جمعی از عشایر قبایل بنی مالک تاکید کرد: نبرد آینده ما موفقیت در خدمات رسانی و تشکیل دولت خدمت رسان و پاک است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق در دیدار با جمعی از عشایر قبایل بنی مالک تاکید کرد: نبرد آینده ما موفقیت در خدمات رسانی و تشکیل دولت خدمت رسان و پاک است.

وی ضمن تجلیل از رشادت های مردم بصره و اهالی قبیله بنی مالک در پاسخ گویی به فتوای دفاع مقدس مرجعیت شیعه و نقش آنان در مبارزه با تروریسم و مشارکت آنها در عرصه سیاسی عراق گفت: پیروزی ما در برابر تروریست های داعش و نابودی آنها به برکت خون شهدا و فتوای مرجعیت شیعه و ایستادگی مردم عراق حاصل شد.

رئیس ائتلاف ملی عراق خاطرنشان کرد: پیروزی نظامی ما در برابر داعش به معنای پایان یافتن نبرد با تررویسم نیست، زیرا داعش یک فکر و عقیده است و بقایای داعش همچنان موجود هستند و ما نیازمند استمرار مبارزه و تلاش ملی برای نابودی کامل آنها هستیم.

وی ادامه داد: معرکه آینده و اولویت اصلی ما در مرحله آینده پیروزی و موفقیت در عرصه خدمات رسانی به مردم و تشکیل دولتی خدمت رسان و پاک است تا بدین وسیله پیروزی های نظامی خود را تکمیل کنیم.

سید عمار حکیم با اظهار تاسف از استمرار درگیری های قبیله ای و استفاده قبایل از اسلحه برای جنگ با یکدیگر گفت: عشایر محترم و شیوخ آنها باید به مسئولیت خود در حفظ مسالمت اجتماعی و امنیت عمومی عمل کنند.

وی در پایان بر ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر به خانواده های شهدا و برآوردن نیازهای زندگی آنها تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha