شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تهذیب نفس

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از اجرای طرح جامع اخلاقی تربیتی در مدارس علمیه لرستان زیر نظر اساتید مجرب خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اهمیت درس اخلاق برای تهذیب و تزکیه نفس طلاب، گفت: در قالب طرح جامع اخلاقی تربیتی با دعوت و حضور اساتید مجرب اخلاق از قم، کلاس های درس اخلاق در مدارس علمبه لرستان بصورت دوره ای در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه طرح جامع تهذیبی بصورت سراسری در حوزه های علمیه در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: در این طرح کارشناسان اخلاق و تربیت از قم با حضور در بین طلاب راهکارهای تهذیب و تزکیه نفس را به طلاب ارائه خواهند داد .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان همچنین از برگزاری جلسه بررسی جامع تربیتی در حوزه علمیه استان لرستان خبر داد و گفت: این جلسه  23 دی ماه با حضور مدیران و معاونان تهذیب با هدف ارتقاء کمی و کیفی برنامه های اخلاقی مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام پیرمحمدی با بیان اینکه تهذیب و اخلاق دو رکن مهم در حو ه های علمیه بشمار می رود، اظهار کرد: تهذیب و اخلاق مداری در بین طلاب موجب ارتقاء کمی و کیفی تبلیغ مبلغان در آینده نیز خواهد شد .

وی در پایان با اشاره به اینکه ارتقاء کیفی اخلاق در حوزه های علمیه نیازمند برنامه جامع تربیتی است، گفت: اجرای این طرح در انسجام بخشی امر تربیت و تهذیب طلاب می تواند کارساز باشد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha