جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: شایسته‌سالاری و جذب افراد صالح و کارآمد جزو سرفصل‌ها و سرخط‌های اصلی از ابتدای انقلاب در امر گزینش مطرح بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار کارکنان معاونت امور گزینش آستان مقدس گفت: در عرصه تشکیلاتی، اخلاقی و اعتقادی، گزینش‌ها بر اساس اسلام و احکام شرع مقدس و فتاوای مراجع عظیم الشان شکل می‌گیرد و گزینش در کل نظام جمهوری اسلامی و به‌خصوص در اعتاب مقدس مثل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز بر اساس همان آموزه‌های اسلامی انجام می‌شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: شایسته‌سالاری و جذب افراد صالح و کارآمد جزء سرفصل‌ها و سرخط‌های اصلی از ابتدای انقلاب در امر گزینش مطرح بوده است که این مسئله حیاتی می‌تواند در پیشبرد اهداف یک مجموعه کمک شایانی نماید.
امام‌جمعه قم تأکید کرد: ایجاد تحول، وصول به اهداف عالیه و مقدس و عدم تضییع حقوق و عدالت محوری در امر گزینش امری بسیار مهم و ضروری است و باید تمامی مراحل گزینش مقدمه‌ای برای رسیدن به کمال یک مجموعه و افراد گزینش‌شده باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امر گزینش باید با دقت و ظرافت خاصی انجام گیرد تا جایگاه و قداست آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حفظ شود و از وضع ایجاد قوانینی که امر گزینش را با مشکلات مواجه می‌کند پرهیز و قوانینی که مانع از تسهیل کار می‌شوند را اصلاح کرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha