شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تضعیف و تخریب باورهاى دینى مردم، تضعیف ارکان نظام اسـلامـى، اسـتـفـاده از روش هـاى گوناگون تبلیغاتى برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان، اخـتـلاف در بـیـن اقـشـار مردم، ناامید کردن جوانان از توانایى نظام و تاریک جلوه دادن آینده براى آنان از جمله اهداف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین، به هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که یک کشور نا امن و با امنیت پایین به دنیا نشان دهند، لذا باید دشمن شناسی خود را در این عرصه بیش از پیش تقویت کرد، چرا که  همیشه در مقابل حق، باطل وجود دارد، البته معتقدیم حق همواره پیروز است.

وی ادامه داد: شناسایى دشمنان واقعى، عـامـل مـهـمى در از بین بردن توطئه ها و ترفندهاى بیگانگان خواهد بود و از آن جایى که علت دشـمـنى هنوز وجود دارد، ترفندهاى آنان در جهت رسیدن به اهداف شوم خود نیز وجود داشته و باید بـا هـوشـیـارى و تـقویت بنیه هاى فرهنگى، علمى، اقتصادى، سیاسى و دینى قدرت مقاومت را دوچـندان کرد.

حجت الاسلام معبودی افزود: تضعیف و تخریب باورهاى دینى مردم، تضعیف ارکان نظام اسـلامـى، اسـتـفـاده از روش هـاى گوناگون تبلیغاتى برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان، اخـتـلاف در بـیـن اقـشـار مردم، ناامید کردن جوانان از توانایى نظام و تاریک جلوه دادن آینده براى آنان از جمله اهداف اصلی دشمنان و استکبار جهانی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: از منظر امام(ره) گاه نیروهاى داخلى خواسته یا ناخواسته در مسیر دلخواه دشمنان خارجى قرار مى گیرند و کار آن هـا را انـجـام مـى دهند.

وی اظهار کرد:  دشمن چون منافع خود را در ایران اسلامى از دست رفته می بیند، با تمام امـکـان بـه مـیـدان آمـده اسـت و جـز به نابودی نظام اسلامی، به چیز دیگری راضى نمى شود..

 حجت الاسلام  معبودی با تشکر از حضور به هنگام و حماسی مردم بصیر کشور که موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است، بیان داشت: ملت همیشه بصیر ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی اخیر بیعت با ولایت، یکبار دیگر سیلی محکمی به یاوه گویان و ضدانقلاب زدند.

وی در پایان از نیروهای امنیتی، قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha