چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سعید روحانی

حوزه/حجت الاسلام روحانی با اشاره به حرکات دشمنان دین برای سست کردن بنیان خانواده گفت: نماز، بیشتر از هر چیزی در تحکیم بنیان خانواده تاثیر داشته و دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سعید روحانی امروز در همایش نماز و خانواده که در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد گفت: بنا بر فرموده پیامبر اکرم (ص) اگر کسانی که در حوزه نماز فعالیت می کنند اهمیت کارشان را بدانند برای نماز بیش از آنچه تا کنون انجام داده اند وقت می گذارند.

وی افزود: فعالین حوزه نماز بدانند اهمیت کار آنها زمانی مشخص می شود که به مراکزی مانند زندان مراجعه شود، بررسی که می کنیم می بینیم افرادی که اهل بزه هستند بالغ بر 70 تا 80 درصد آنها نماز خوان نبوده و نیستند.

حجت الاسلام  روحانی با بیان اینکه نماز ستون دین است ادامه داد: اگر ما یک خیمه را در نظر بگیریم و این خیمه ستون نداشته باشد هرچه طناب و میخ ها را محکم کنیم فایده ای ندارد اما اگر عمود و ستون باشد خیمه محکم و استوار می ایستد.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قم عنوان کرد: چهره دین ما نماز است و کار شما فعالین و مبلغین حوزه نماز بسیار ارزشمند است و هر چه قدر به صورت های مختلف جوانان و نوجوانان رابه نماز پیوند بدهیم برنده هستید .

وی اظهار داشت: وقتی حرکات دشمنان دین را بررسی می کنیم می بینیم بیش از هرچیز برای سست کردن بنیان خانواده کار می کنند اما باید بدانیم که همین نماز بیشتر از هر چیزی در تحکیم بنیان خانواده تاثیر داشته و دارد.

حجت الاسلام روحانی گفت: باید قدر کار کسانی که در مساجد به هر نحوی برای نماز قدم برمی دارند را بدانیم و تلاش مان را در راستای تقویت اهمیت نماز در جامعه بیشتر کنیم .

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha