چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عرفان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عرفان در جمع طلاب تاکستان گفت:مرزهای امروز مواجهه ما با دشمن، مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه اعتقادی است و به همین دلیل دشمن تکفیری ها را پرورش می دهد و به نام اسلام معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، با اظهار تاسف از هجوم آشوبگران به این مدرسه، گفت: شما طلاب واساتید این مدرسه باید با قدرت مشغول دروس حوزوی خود باشید و این عمل عده ای از افرادفرصت طلب نباید در اراده شما به سربازی امام زمان (عج) لطمه ای وارد سازد.

وی با بیان این که مردم ما در فتنه اخیر خوش درخشیدند و آن را به فرصت تبدیل کردند و زنجیره به هم فشرده ظالمان را با حضور به موقع خود پاره کردند، افزود: مسلمانان باید همواره هوشیاری و بصیرت خود را در برابر دشمنان ارتقا دهند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: دشمنان از موشک و هواپیما نمی ترسند و تلاش می کنند  روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرند، البته نظام در صحنه های نبرد امنیتی و جبهه جنگ نرم با تمامی توان در مقابل استکبار ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفان تصریح کرد:  مزدوران استکبار در منطقه با توسل به حربه های تفرقه افکنی و ساختن اسلام جعلی، سعی دارند آموزه های اسلام ناب را خدشه دار کرده و میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند، لذا باید با تکیه بر اصل وحدت و همبستگی، در برابر این توطئه ها و تهدیدات ایستاد.

وی با اشاره به  اینکه نباید دشمن را فراموش کرد و مراقبت از مکرهای دشمنان اسلام ضرورت دارد، اظهار کرد: تخم اختلاف و کینه بین مذاهب توسط دشمنان اسلام و انقلاب کاشته می شود و آنان از هر فرصتی برای این اقدام استفاده می کنند، بر این اساس باید دشمن شناس باشیم و مسئله مهم را فراموش نکنیم.

استاد حوزه علمیه قم در پایان با اشاره با اشاره به ضرورت الگو گیری طلاب از بزرگان، افزود: طلاب حتما زندگی نامه علمای گذشته را مطالعه کنند و ببینند که آنها در چه شرایط بسیار سخت و دشواری تحصیل کرده اند و توانستند میراث گرانبهای آل محمد (ص) را حفظ  کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha