شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حیدر آسیابی دادستان سمنان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، در گردهمایی ائمه جمعه استان، با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رأفت با فریب‌خوردگان فتنه اخیر اجرایی می‌شود، گفت: رفع نیاز و مشکلات مردم در دستور کار مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حیدر آسیابی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مردم قم در پی مشکلات اقتصادی کشور که فرمودند «مگس بر روی زخم می‌نشیند» اظهار داشت: امروز زخم مورد تعبیر مقام معظم رهبری همان‌جایی است که مطالبات و درخواست‌ها و نیازهای مردمی متروک مانده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با بیان اینکه دستگاه دولتی وظیفه اجرایی کردن حقوق عامه مردم را به دنبال دارد، تصریح کرد: دستگاه قضائی رسالت حفاظت از حقوق عامه را به دوش می‌کشد.

وی با اشاره به حوادث اخیر و تجمع‌هایی که در برخی از استان‌های کشور صورت گرفت، افزود: همواره و به‌ویژه در فتنه اخیر استان سمنان جزو استان‌های امن کشور  محسوب می‌شود.

آسیابی با بیان اینکه در حوادث اخیر دو تجمع جزئی در دو شهر این استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر کشور کمترین و قلیل‌ترین تجمع برای استان سمنان بوده است  که با هوشیاری و تدبیر جدی مسئولان عالی این استان بدون کمترین مشکلی خاتمه پیدا کرد.

وی افزود: نیروی‌های نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در رصد و به حداقل ممکن رسیدن حوادث اخیر بسیار کمک کردند و نقش آنان در خنثی کردن توطئه دشمنان در سطح این استان نقش مهمی به شمار می‌رود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضائی در برخورد، همان فرمان و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رأفت و کمک با فریب‌خوردگان فتنه اخیر اجرایی می‌شود اما دستگاه قضائی با اخلال‌گران و عامدان و عاملان اصلی این حوادث برخورد جدی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha