جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدوی نژاد - سمنان

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه انتقادات ائمه جمعه دلسوزانه و درخواست‌های مردمی است، گفت: مسئولان به خواسته‌های مردمی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه ائمه جمعه در سطح کشور خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: اگر گاهی نقدی از سوی ائمه جمعه به عملکرد و رفتار دولت صورت می‌گیرد، از روی دلسوزی و برای موفقیت دولت و دوستانه است.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: همان‌طوری که ائمه جمعه به دولت و بدنه دولت اعتماد می‌کنند دولت نیز به‌نقد ائمه جمعه توجه داشته باشد زیرا نقد و انتقاد ائمه جمعه برگرفته از نیازها و مشکلات و درخواست‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه شرط قبولی طاعات خداوند متعال خدمتگزاری به خلق‌الله است، افزود: خدمت به خلق و یاری‌رساندن به مردم و رفع نیازها و گرفتاری‌ها و مشکلات مردم عبادت محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به اینکه در روایت است که «محبوب‌ترین مردم در نزد خداوند متعال، خادم‌ترین مردم است»، خاطرنشان کرد: بیکاری و گرانی مشکل جدی و خواسته ویژه مردمی است و راهبرد خروج از مشکلات اقتصادی کشور به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه مسئولان به خواسته‌های مردمی توجه و عنایت داشته باشند، افزود: گاهی شنیدن درد و دل و حرف مردم التیام خاطر و مرهم بر زخم و دردهای مردمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سمنان با تأکید بر اینکه مسئولان به حوزه فرهنگی در دانشگاه‌ها توجه ویژه کنند، تصریح کرد: دانشجویان امروز مدیران آینده نظام هستند که در تربیت و پرورش آنان به‌ویژه در حوزه فرهنگی باید توجه اساسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha