جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تاکید بر این که مسئولان باید خادم مردم باشند، خواستار برنامه ریزی برای جذب حداکثری جوانان به نمازجمعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان، با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهار داشت: مدیریت ائمه جمعه در سطح کشور با حدود ۹۰۰ امام جمعه کار دشواری است و ائمه جمعه باید به رئیس جدید شورا کمک کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مسئولان نمازجمعه در راستای افزایش کیفیت نمازهای جمعه گام بردارند و آنچه بیش از هر چیز لازم است افزایش کیفیت و جذب بیش‌ازپیش جوانان به سنگر نماز جمعه است.

وی با تبریک به سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار جدید سمنان، افزود: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خادم مردم باشند و ما هیچ دعوایی با هم نداریم و همه در خدمت انقلاب و نظام هستیم.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه مسئولان باید خادم و خدمتگزار مردم باشند، خاطرنشان کرد: در بیشتر اوقات مشاهده می‌شود که مسئولان به فکر حل مشکلات هستند، اما در برخی از اوقات شرایط اقتصادی بسیار دشوار است، لذا نباید انتظار داشت یک مسئول در جامعه همه مشکلات را یک‌دفعه برطرف کند، زیرا اغلب تا زمانی که بودجه لازم تخصیص پیدا کند و کار اجرایی شود، زمان بیشتری را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه یک واسطه هستند تا از آنان مردم بتوانند بخشی از مشکلات موجود را به مسئولان انتقال دهند، گفت: بشر برای مطیع خداوند متعال بودن و خدمتگزاری به مردم پا به این دنیا نهاده است و مسئولان باید نسبت به مردم خادم باشند و در راستای پیگیری مشکلات مردم بیش‌ازپیش گام بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: خدمات و زحمات زیادی از سوی حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در سنگر نمازجمعه بود که ماندگار شد و این خدمات ضمن ذخیره در آخرت از خاطر مردم فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha