پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه رسانه عرصه مهم و با اهمیتی است، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ و فتنه اخیر، پیروز نهایی، رسانه بود که میدان داری کرده و فضا را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در همایش بسیج رسانه که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد اظهار کرد: اکنون در دنیا، تبلیغ حرف اول را می زند و هر کس تبلیغات بیشتری بر مبنای منطق از طریق روش و منش علمی داشته باشد، موفق تر است.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: اسلام و سایر ادیان الهی بر روی مسئله تبلیغ سرمایه گذاری کرده اما با مرور زمان، عرصه تبلیغ تفاوت یافته است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه خداوند متعال در دین مبین اسلام، مسئله اذان را مطرح کرده است، بیان کرد: بی شک مسلمانان اعتقادات و باورهای خود را به صورت صریح و روشن اعلام کرده که این خود، بهترین نوع تبلیغ به شمار می رود چون اثر آن فوق العاده است.

وی افزود: خوشبختانه دین مبین اسلام برنامه ریزی دقیق و ظریفی بر روی مسئله تبلیغ انجام داده که به شکل گفتاری، نمایشی و عملی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه رسانه عرصه مهم و با اهمیتی است، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ و فتنه اخیر، پیروز نهایی، رسانه بود که میدان داری کرده و فضا را تغییر داد.

وی با تاکید بر این که باید جبهه واحد رسانه ای در سازمان بسیج رسانه استان تشکیل شود افزود: علاوه بر آن باید کمیته ای با همفکری برخی اصحاب رسانه تشکیل شده و مسائل و مشکلات بررسی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha