پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ امروز دشمن برای زباله های که در خارج کشور هستند سرمایه گذاری می کند، تا دین را زمین بزند، ولی رهبری شجاع و دیدبان اهداف و برنامه دشمن را با آینده نگری و تیز بینی می بیند، هشدار می دهد، اما بعضی گوش برای شنیدن وقلبی برای فهمیدن ندارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر امشب در مراسم بزرگداشت شهدای هسته ای که با موضوع دست آوردها و برباد رفته های برجام در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد گفت: زلزله قدرتمند سیاسی در سال 57 ستون فقرات تفکرات انحرافی را لرزاند و دشمن با تمام وجود وارد صحنه شد، جریان های فکری انحرافی راحمایت کرد، ولی به جای نرسید.

فرمانده تیپ امام صادق(ع)  افزود: کشوری قدرتمندی که  اعتراف می کند  و می گوید ایران در هفتمین قدرت منطقه است، حضورش را در همه جا می بیند،آمریکایی ها به ژنرال ایران برای حفظ سربازان نامه می نویسند، ولی ژنرال ایرانی  نگاه  نمی کند، اما آنها به فکر معامله دو سرباخت بودند.

وی عنوان کرد: اما در این معامله دو سرباخت بعضی به دنبال عدم اطاعت پذیری بودند که اگر اطاعت پذیری صورت می گرفت  دو سر برد برای ملت و دشمن نفع داشت. بعضی دنبال زمین زدن رهبری بودند، تا بتوانند به منافع خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: دشمن همه جوری فتنه کرد، اسب تروا تهیه کرد؛ بعضی فکر کردند غنمیت است، غافل ازاینکه فتنه و دشمن بود و در درون خود فتنه ها و فکرهای تفرقه افکن داشت. نتیجه اش شهدایی بود که تقدیم اسلام شد، چیزی هم ندادند، بلکه گرفتند و کسانی که دراسب تروا بودند به فکر و اندیشه اسلامی تاختند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع)  افزود: امروز دشمن برای زباله های که در خارج کشور هستند سرمایه گذاری می کند، تا دین را زمین بزند، ولی رهبری شجاع و دیدبان  اهداف و برنامه دشمن را با آینده نگری و تیز بینی می بیند، هشدار می دهد، اما بعضی گوش برای شنیدن وقلبی برای فهمیدن ندارند.

وی عنوان کرد: امشب این محفل برای پاسداشت هسته ای است که جامعه ما را از نظر علمی دراقتدار قرار دادند. دشمن چشم باز کرد ملتی که تا دیروز اسیراندیشه سیاسی بود ولی امروز پیشتازعلم وفن آوری است.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: امروز دانشمندان درسنگر علمی برای دفاع از نظام و انقلاب هستند واین نشان می دهد دشمن نتواسته به اهداف خود برسد.

40/313

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha