سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کفیل

حوزه/قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) کشور گفت: درحال حاضر در تمامی استان‌های کشور دفاتر بنیاد فعال است و در چند استان نیز در همه شهرستان‌ها دفاتر مهدویت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام کفیل امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد مهدی موعود(عج) در سال 79 به پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی آغاز به کار کرده است که در ابتدای این پیشنهاد، مقام معظم رهبری فرمودند که تاکنون در زمینه مهدویت کم‌کاری شده است.

وی با بیان اینکه با تشکیل بنیاد مهدی موعود(عج)، چهار اتفاق خوب رقم خورده است، افزود: راه اندازی مرکز تخصصی مهدویت که 400 فارغ‌التحصیل سطح سه حوزه دارد و سطح چهارم حوزه هم از امسال آغاز به کار کرده است، یکی از این اتفاقات خوب بود.

قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) کشور ادامه داد: در مرکز تخصصی 10گروه پژوهشی داریم که در بخش‌های مختلف از جمله روایات، آیات و ادعیه و بخش‌های تخصصی مهدویت کار می‌کنند.

حجت‌الاسلام کفیل افزود: دیگر اتفاق مهمی که رقم خورده است، راه اندازی دفاتر استانی بنیاد بوده که در حال حاضر در همه استان‌های کشور دفتر داریم و در 3 استان فارس در 50شهر و در استان‌های خوزستان، اصفهان و کرمان در تمامی شهرستان‌ها دفتر داریم.

وی با بیان اینکه در دفاتر استانی، شورای برنامه‌ریزی راهبردی چند مسئول فرهنگی دارد و300اثر در موضوع مهدویت تولید و تلاش شده آثار تولیدی کاربردی و موردنیاز باشد .

قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) کشور گفت: اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده و با درایت نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امیدواریم بنیاد مهدویت پویاتر، فعال‌تر شده و به مکانی تبدیل شود که در شأن حضرت مهدی(عج) باشد.

وی در پایان گفت: اگر امامان جمعه ترغیب شوند تا نسبت به راه‌اندازی و ایجاد دفاتر مهدویت گام بردارند کار بزرگی است و هرکسی باید در مجموعه خود گامی برای ظهور حضرت مهدی(عج) بر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha