شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت  الاسلام عبداللهی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مظاهری توجه ویژه ای به خواسته‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب داشت، گفت: ایشان همواره در جهت رفع دغدغه‌های ولی فقیه تلاش می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبداللهی در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون ابعاد شخصیتی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری، با اشاره به آشنایی بیش از نیم قرن با ایشان، تصریح کرد: مرحوم مظاهری بیش از 50 سال در تکیه ملک تخته فولاد دعای کمیل برگزار می‌کردند و پایه‌گذار بسیاری از مراسم‌های ادعیه بودند و این مراسم به تجمع صدها هزار نفره تبدیل و ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در کنار دعاها و مراسم‌هایی که مرحوم مظاهری برگزار می‌کردند، جامعیت ایشان به عنوان الگو مطرح است، افزود: ایشان با ارائه خدمات فرهنگی همچون تاسیس دارالقرآن، توجه به مسائل فرهنگی جوانان و همچنین خدمات اجتماعی همچون دارالیتام ثمرات فراوانی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مظاهری در دوران دفاع مقدس پول بازسازی شهرهای جنگ‌زده و خدمت‌رسانی به جبهه را جمع‌آوری می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مرحوم مظاهری توجه ویژه ای به خواسته‌های امام و رهبری داشتند، خاطرنشان کرد: ایشان ولایت را جدای از حکومت و سیاست نمی‌دانستند و همواره در جهت رفع دغدغه‌های ولی فقیه تلاش می‌کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha