پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری شخصیتی ذوابعاد بود، گفت: زمانی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، معظم له از ایشان تعریف کردند و تجلیل فوق‌العاده ای به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام احمد سالک درگفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون ابعاد شخصیتی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری، گفت: ایشان یکی از مصادیق عالی روحانیت بود که نقش‌آفرینی ایشان در گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی بی‌بدیل بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان در طول زندگی آثار بابرکتی را به عنوان باقیات الصالحات از خود بجای گذاشت که تا قیامت برایش طلب حسنه خواهد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مرحوم  مظاهری شخصیتی ذوابعاد بود، تصریح کرد: از نظر علمی شخصیتی با فضیلت بود و در سطح بالایی قرار داشت و از نظر انقلابی بودن قبل و بعد از انقلاب در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرد.

وی در رابطه با جلسات چندین ساله دعای ابوحمزه مرحوم مظاهری که سبقه آن به قبل از انقلاب اسلامی بر می‌گردد، افزود: برگزاری مراسم‌های دعای ابوحمزه، کمیل و حرکت‌های معنوی ایشان نقش بسزایی در تربیت نیرو در کل کشور داشت که در اقشار مختلف جامعه کادرسازی کرد و بیش از 60 سال دعای ابوحمزه ایشان برقرار بود.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین مظاهری به خدمات اجتماعی و کمک به مستضعفین همت گمارد، اظهار کرد: امروز آثار وجودی ایشان در دارالقرآن، بیمارستان‌های حجتیه، عسکریه و... به وضوح پیداست براین اساس نقش موثری در رسیدگی به توده محروم جامعه داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اصفهان و ایران از برکات وجود ایشان بهره فراوانی برده است، خاطرنشان کرد: زمانی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، معظم له از ایشان تعریف می‌کردند و تجلیل فوق‌العاده ای به عمل آوردند، براین اساس امیدواریم خداوند ایشان را غریق بحار رحمت خویش بفرمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha