سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسین کریمی مقدم

حوزه/ مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: با حضور اساتید اعزامی از قم برنامه ها و کارگاه های قرآنی به مدت ۴ روز در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین کریمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ قرآنی، حوزه علمیه استان کردستان در بهمن ماه سالجاری برنامه های متنوعی در دستور کار خود دارد.

مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: براساس این برنامه ریزی ها، چهار استاد مدعو از استان قم برای حضور در کارگاه ها و کلاس های قرآنی به مدت 4 روز در کردستان حضور پیدا خواهند کرد.

این کارشناس قرآنی افزود: اساتید مدعو، نهم بهمن ماه تا سیزدهم بهمن سالجاری در استان کردستان حضور خواهند داشت و در شهرستان های بیجار، قروه، کامیاران و سنندج برنامه های قرآنی متنوعی را خواهند داشت.

وی به این برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت:  اساتید هر روز در یک مدرسه علمیه از شهرستانها برنامه های قرآنی همانند برگزاری کارگاه قرائت قرآن کریم و آزمون شفاهی قرائت قرآن، نماز، ادعیه و زیارت، برگزاری کارگاه مبانی حفظ، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح عموم برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha