پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آستان قدس رضوی

حوزه/مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: درآمد موقوفات و نذورات مردم این استان برای امام رضا (ع)، صرف اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی خراسان شمالی می‌شود.

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: با نگاه متفاوت به وقف و نظم‌بخشی به نذورات مردم این استان برای آستان قدس رضوی٬ در بحث محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی کارهای بزرگی در استان انجام می‌شود.

وی افزود: مقرر شده است تا درآمد موقوفات و نذورات مردم این استان برای امام رضا (ع)، صرف اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی خراسان شمالی شود.

اکبرزاده تصریح کرد: با وجود افراد فعال در کمیته وقف آستان قدس رضوی برای رسیدگی به موفوقات مردم برای امام رضا (ع)٬ می‌توان فعالیت‌های گسترده‌ای را مدیریت و با برنامه‌ریزی نذورات در محل مناسب، ایجاد اشتغال و درآمد کرد.

وی اظهار داشت: رسیدگی به امور و راهکار مناسب برای طرح اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی٬ یکی از برنامه‌های اصلی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی با توجه به ظرفیت آن است که با نگاه دینی، ارزشی و جهادی قابل برطرف شدن است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: ظرفیت اقتصادی وقف می‌تواند بستر بسیار مناسبی جهت ایجاد تولید و اشتغال باشد، ازاین‌رو باید به آن بیش‌ازپیش توجه کرد.

وی با بیان اینکه نهاد وقف در سیستم اقتصاد اسلامی می‌تواند نقش تأثیرگذاری را در اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ایفا کند، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری، مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال تلاش می‌کنیم در راستای فرمایشات ایشان گام‌های اساسی و مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha