پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: مرحوم حجت الاسلام و المسلمين مهدی مظاهری سالیان متمادی در تهذیب نفوس و تربیت انسانهای شایسته و ارشاد و هدایت مردم، نقش به سزایی داشت و خدمات اجتماعی و عام المنفعه ایشان همیشه در دلها باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمين مهدی مظاهری از خطبای معروف اصفهان پیام تسلیتی صادر کردند متن پیام معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم ربانی، روحانی زاهد و سالک الی الله ، زین الخطباء و المحدثین مرحوم حجت الاسلام و المسلمين آقای حاج شیخ مهدی مظاهری رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عالم وارسته سالیان متمادی در تهذیب نفوس و تربیت انسانهای شایسته و ارشاد و هدایت مردم، نقش به سزایی داشت و در حقیقت معلم اخلاق و مبلغ آثار و معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و عاشق دلباخته مولای خود حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفدا  بود.  خدمات اجتماعی و عام المنفعه ایشان همیشه در دلها و خاطره ها باقی خواهد ماند رحمة الله علیه رحمة واسعه و اسكنه الله فی بحبوحات جناته و حشره مع مولانا امیرالمؤمنین و الائمه المعصومین علیهم السلام.

اینجانب این مصیبت را به حضرات علمای اعلام و حوزه علمیه و مردم شریف و متدین اصفهان و به خصوص به خانواده مکرّم آن فقید سعید تسلیت گفته و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان از خداوند متعال مسألت دارم.

۲۴ ربیع الثانی ۱۴۳۹

لطف الله صافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha