پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان این که برخی ها در داخل و خارج تلاش می کنند دستاورهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، افزود: دهه مبارک فجر فرصت تبلیغی بسیار مناسبی است تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برای عموم جامعه به خوبی تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی با رویکرد بصیرت‌افزایی نسبت به موفقیت و جایگاه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین عامل پویایی و تداوم انقلاب است، ضرورت دارد.

وی در ادامه سخنان خود، دهه فجر را فرصتی برای احیای ارزش‌های دوران انقلاب معرفی کرد و افزود: قدردانی از وضعیت فعلی و امیدواری برای آینده نظام از رویکردهای این ایام است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ایام دهه فجر تاریخ پر افتخاری برای ملت ایران در سراسر جهان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: امام راحل با ایمان راسخ به همراه انقلابیون وفادار در جهادی بصیرت‌بخش با نشان دادن چهره زشت آمریکا و استکبار نوید پیروزی را جهانی کرد.
 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از استقلال به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب قطع وابستگی ملت ایران به دیگر کشورهای جهان شد، افزود: امروز کشورمان علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان روی پای خود ایستاده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رفتن ظلمت و تاریکی و طلوع نور و روشنایی در ایران اسلامی شد، تصریح کرد: انقلاب بزرگ ملت ایران موجب شادی و خرسندی ملت های آزاده جهان شد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که رژیم طاغوت کاملاً وابسته به غرب بود و بدون هماهنگی آنها هیچ اقدامی انجام نمی داد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در طول تاریخ تنها در پی منافع استکباری و استعماری خود در کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران بودند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با سال های مبارزه و از خودگذشتگی بسیاری از شخصیت های بزرگ به پیروزی رسید، ادامه داد: در مسیر پیروزی این انقلاب عظیم خون های پاک بسیاری به زمین ریخته شد به همین دلیل باید قدردان و شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی موجب نفوذ دشمنان خواهد شد، تصریح کرد: تقویت آرمان هایی که امام راحل و بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب برای آن مبارزه کردند بهترین راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به این که اگر آرمان ها و ارزش های انقلاب سست و کمرنگ شود خواسته دشمنان انقلاب محقق شده است، بیان داشت: آرمان های انقلاب باید در همه سطوح انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که یکی از راه های نفوذ دشمنان در کشور کمرنگ کردن آرمان های انقلاب است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها نیز در داخل بسترهای لازم را برای دشمنان فراهم می کنند که باید به این مسأله مهم توجه ویژه شود.

وی با بیان این که برخی ها در داخل و خارج تلاش می کنند دستاورهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، افزود: دهه مبارک فجر فرصت تبلیغی بسیار مناسبی است تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برای عموم جامعه به خوبی تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام یوسف پور بابیان اینکه حضور پررنگ مردم درصحنه‌های مختلف سبب شده که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیا و ترفندهای پیچیده دشمن حفظ شود، گفت: باید افکار عمومی را در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی نگهداری و پاسداری کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده‌ای داریم که در این سال‌ها همیشه به دنبال آتش زدن انقلاب اسلامی هستند اما مردم با پشتیبانی از ولایت‌فقیه نگذاشتند خلأیی به کشور و اسلام وارد شود.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر حضور پرشور مردم در جشن انقلاب، اذعان کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باید با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به اجرای برنامه‌ها و جشن‌های مربوطه، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha