جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام توسلی نژاد

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه قزوین، از تلاش های این رسانه در جهت انعکاس برنامه های مرکز خدمات حوزه و مدارس علمیه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین، با اشاره به کمک های مرکز خدمات حوزه به حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: فتنه اخیر برخلاف روال گذشته موضوعات معیشتی نبود، و طراحی دشمن را در این اغتشاش ها را نباید نادیده گرفت، و مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل در این وقایع نقش به سزایی داشتند.

وی ادامه داد: خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد و برای چندمین بار عربستان پول کشورهای مسلمان را در توطئه علیه ایران هدر داد که باید پرسید در حمایت از آشوبگران چه نصیب آن‌ها شد؟

حجت الاسلام توسلی نژاد تصریح کرد:  بصیرت ملت ایران در حوادث اخیر بسیار درخور شایسته و تقدیر بود و از سوی دیگر در مقابل عده‌ای که در این حوادث با عقده‌گشایی آدرس غلط دادند، و تا زمانی که همه مردم و مسئولان از ارزش‌های انقلاب حمایت کنیم توطئه‌های دشمن نقش بر آب است.

وی افزود: آمریکا در بهره برداری از آنچه که در ایران اتفاق افتاد ناکام ماند؛ زیرا موضع سیاسی متحدانش در شورای امنیت سازمان ملل متحد سرد بود و همین به نوبه خود سیلی محکمی به سیاست واشنگتن در قبال ایران بو.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین بیان داشت: مهمترین مهمات در جنگ و تهدید نرم و فتنه، بصیرت دینی و سیاسی است و روحانیت در این مسیر، برای مردم پرچمدار بصیرت و دینداری هستند.

حجت الاسلام توسلی نژاد با اشاره به روحانیون با توجه به ارتباط مستمر و موثر با مردم در جریان نیازها و مطالبات آنها قرار دارند، افزود: روحانیت در زمره پرچمداران دفاع از ارزش های دینی و انقلابی در تمامی عرصه ها و برهه ها محسوب می شود.

وی اظهار کرد: همان طور که علما و روحانیت میتوانند پرچمدار سعادت و سلامت جامعه باشند در کاهش آسیب های اجتماعی نیز با روشنگری مردم میتوانند به خوبی ایفای نقش کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه  علمیه استان قزوین سپس ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه قزوین، از تلاش های این رسانه در جهت انعکاس برنامه های مرکز خدمات حوزه و دیگر مدارس علمیه قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha