شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاضی عسگر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گفت: حجت الاسلام والمسلمین مظاهری(ره) از معدود روحانیون اثرگذاری بودند که در تمام حوزه‌ها موفق عمل کرد، همچنان که دارای ارتباط عمومی والایی و به لحاظ منبری بسیار تاثیرگذار بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در گفت وگو با خبرنگار«حوزه»، در اصفهان در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی مظاهری، در اصفهان با اشاره به آشنایی 50 ساله خود با آن مرحوم، اظهار کرد: مرحوم مظاهری از معدود روحانیون اثرگذاری بودند که در تمام حوزه‌ها موفق عمل کردند، همچنان که دارای ارتباط عمومی والایی بودند و به لحاظ منبری بسیار تاثیرگذار بودند.

وی با اشاره به خدمات عام‌المنفعه مرحوم حجت الاسلام مظاهری عنوان کرد: ایشان یکی از چهره‌های شاخص در کمک به مردم و به ویژه مستضعفین بودند که مردم اصفهان به روشنی با این خدمات آشنایی دارند.

 نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت در رابطه با خدمات قرآنی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مظاهری(ره) افزود: ایشان در ارگان‌های مختلف به ویژه ستاد اقامه نماز فعالیت‌های قرآنی اثربخشی را انجام دادند و جزء معدود انسان‌هایی بودند که از تمام عمر خود در راه رضای خدا به نحو احسن بهره بردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی طلبه دوست و طلبه پرور بودند و به روش صحیح  درس خواندن طلاب تاکید ویژه داشتند و در طول عمرشان بنده هیچ نقطه منفی را ندیدم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha