جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره طوبی

حوزه/ آئین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری «طوبی» ویژه طلاب غیرایرانی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آئین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری «طوبی» ویژه طلاب غیرایرانی با شعار «وحدت امت اسلامی در پرتو عقلانیت دینی» در مشهد برگزار و از 127 نفر برتر و شایسته تقدیر در 25 رشته تجلیل شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین مهدوی‌مهر، رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد با تاکید بر ارائه و انعکاس فعالیت های هنری به عنوان روش جدید در دنیا، ابراز کرد: ناگریزیم که خود را به این روش مسلح کنیم و در مقابل فرهنگ های مبتذل امروز جهان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند برای ابلاغ پیام خود به انسان از هنر استفاده کرده است، گفت: جایگاه هنر در آفرینش و خلفت جهان به خوبی روشن است و از این رو با نگاه به طبیعت در می یابیم که باید پیام الهی و قرآنی را با این روش به دنیا رساند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر در ادامه نسبت به اهمیت تبلیغ با روش هنر تاکید و ابراز کرد: عرصه منبر در دنیای امروز به تنهایی کافی نیست و باید از ابزارهای روز بهره برد که روش و میدان هنر از آن جمله است.

وی در پایان با اشاره به جشنواره هفتم طوبی که ویژه طلاب غیرایرانی برگزار می شود، گفت: این جشنواره یکی از عرصه های بروز هنر در آموزه ها و مفاهیم دینی است که ارزشمند می باشد.

گفتنی است: این آیین با اهدای لوح و تندیس به آثار برتر و شایسته تقدیر در محل سالن همایش مجتمع اقامتی آفتاب ولایت به پایان رسید.
 

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha