جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی - پیام

حوزه / مدیر حوزه های علمیه گفت: حجت الاسلام والمسلمین مظاهری، سالها با خدمات اجتماعی و معنوی، نقش موثری درموقعیّت دینی و مذهبی شهر اصفهان ایفا نمودند، وبا نوای گرم دعا و نیایش و خطابه خود جاذب دلهای شیفته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مظاهری از خطبای اصفهان به این شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

 خبر ارتحال عالم خدوم و خطیب توانا، حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری«رحمة‌الله‌علیه» موجب تاسف وتاثر فراوان گردید.

 این روحانی با فضیلت، که از شخصیّت‌های مبرّز و با اخلاص بودند ؛ سالها با خدمات اجتماعی و معنوی، نقش موثری در  موقعیّت دینی و مذهبی شهر اصفهان ایفا نموده‌اند ، و با نوای گرم دعا و نیایش و خطابه خود جاذب دلهای شیفته شدند.

آثار ماندگار و برجسته آن عالم عامل و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی‌شان نظیر تأسیس دارالقرآن، دانشگاه معارف قرآن، مساجد، خیریّه‌ها و مراکز درمانی که با هدف ترویج دین و خدمت به اهل ایمان، انجام شد، هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم قدرشناس اصفهان محو نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خاندان گرامی و همۀ ارادتمندان، ایشان خصوصاً فرزندان معزز و دامادهای مکرّمشان، از خداوند متعال علوّ درجات این  فقید سعید را مسألت داشته، صبر و توأم با اجر را برای بازماندگان  محترم  خواستارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه                                                       

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha