سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 محمد ملک زاده

حوزه/ عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم، پایبندی کامل دولت به اقتصاد مقاومتی را رمز عبور از مشکلات اقتصادی کنونی دانست.

حجت الاسلام محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که دشمنی آمریکا با نظام و ملت ایران، تمام شدنی نیست، اظهار داشت: تشدید تحریم ها همواره یکی از راهبردهای شیطان بزرگ در مواجهه با ملت ایران بوده است و آن ها می کوشند که با فشارهای اقتصادی و سیاسی و تهاجم فرهنگی ما را شکست دهند اما در حدود چهار دهه اخیر بارها از انقلاب اسلامی ایران شکست و سیلی خورده اند.

وی با اشاره به این که ما در زمینه اقتصادی در کشور دچار مشکلات عدیده ای هستیم، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر به اقتصاد مقاومتی عمل شود وضعیت اقتصادی ما بهتر شده و شاهد رونق تولید و اشتغال خواهیم بود.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که دشمنان در اغتشاشات اخیر، خباثت خود را بار دیگر نشان دادند، افزود: در قضایای اخیر دشمنان خیلی آشکار و صریح به جدال با ملت و نظام اسلامی آمدند و با تحریک برخی از جاهلان و البته ضدانقلاب کوشید که به خیال خود فضای کشور را مشنج و بحرانی کند که البته به لطف الهی سنگشان به تیر خورد و بار دیگر شکست خفت باری داشتند.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در محکومیت جنایت اغتشاشاگران و حمایت فراگیر از نظام اسلامی در فتنه اخیر به معنای نادیده گرفتن مطالبات به حق مردم در زمینه های معیشتی و اقتصادی نیست، گفت: وضعیت اقتصادی موجود در کشور به هیچ وجه در شأن مردم ما نیست و لذا دولتمردان و مسئولان موظف هستند که به مطالبات مردم بها داده و همه تلاش خود را مصروف بدارند تا مردم کمتر سختی معیشتی داشته باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha