جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح خانه شهید در قروه

حوزه/ «خانه شهید»، با هدف ترویج سبک زندگی شهدا، در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان و حجت الاسلام محمدحسین کاوری، از اساتید حوزه، شب گذشته «خانه شهید» در مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان قروه افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام محمدحسن کاوری در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و امنیتی که اکنون داریم همه از رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: پاسداشت شهدا و آرمان های آنان وظیفه هر فرد مسلمان و ایرانی است، این عزیزان از دنیای خود گذشتند و سینه خود را در مقابل گلوله دشمن دژخیم سپر کردند، لذا باید در تمامی مراکز دینی و فرهنگی خانه های شهید افتتاح شود، تا خدایی ناکرده یاد و خاطره این بزرگواران به دست فراموشی سپرده نشود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان نظر با اشاره به ضرورت افتتاح «خانه شهید» در حوزه ها و مدارس علمیه گفت: حوزه علمیه استان کردستان تمام تلاش خود را برای این امر انجام خواهد داد و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح خانه های شهید در دیگر مدارس علمیه در سطح استان کردستان باشیم.

حجت الاسلام نادر رنجبر، مدیر مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان قروه نیز در این مراسم، توضیحاتی درباره مراحل افتتاح «خانه شهید» ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha