سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لطفی در جمع فرهنگیان مهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی، لزوم پایبندی جوانان متعهد در زمان گذشته، حال و آینده به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضامن استواری کنونی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان ایلام، در بازدید از آموزشگاه بنت الهدی شهرستان مهران، لزوم پایبندی جوانان متعهد در زمان گذشته، حال و آینده به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضامن استواری کنونی کشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: چه بسیار کشورهایی که با حمایت ابرقدرت ها در پی براندازی جمهوری اسلامی بودند، اما مشاهده می شود که آنها یکی پس از دیگری رو به اضمحلال رفته، ولی ایران اسلامی هر روز راسخ تر از دیروز به راه خود ادامه می دهد.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام در این بازدید که مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استان وی را همراهی می کردند، مهران را سجده گاه شهیدان و هر وجب از خاک این شهر  قهرمان را یادآور خون هزاران شهید گل گون کفن دانست.

رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان ایلام همچنین از دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت استان، شهرستان و پرسنل آموزشگاه بنت الهدی مهران در راستای پیشبرد مطلوب امور آموزشی و پرورشی تقدیر و تشکر کرد.

در جریان این بازدید، بیرانوند، نایب رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان ایلام ، در نشستی، مسائل آموزشی و تربیتی این واحد آموزشی را بررسی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha