جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازداشت شبانه شهروندان فلسطینی توسط اشغالگران

حوزه/ نیروهای اشغالگر صهیونیست شب گذشته با حمله به نقاط مختلف کرانه باختری ۱۵ نفر از شهروندان را که تحت تعقیب صهیونیست ها بودند بازداشت کردند و آنها را متهم به مقاومت در برابر صهیونیست ها کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای اشغالگر صهیونیست شب گذشته با حمله به نقاط مختلف کرانه باختری 15 نفر از شهروندان را که تحت تعقیب صهیونیست ها بودند بازداشت کردند و آنها را متهم به مقاومت در برابر صهیونیست ها کردند.

بنا به گفته منابع محلی، برخی از این بازداشت شدگان تا کنون آزاد شده اند، اما منازل تمام آنها مورد بازرسی قرار گرفته و برخی از آنها نیز هنگام بازداشت در مقابل چشمان خانواده خود مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند و با دستان و چشمان بسته بازداشت شده اند.

نیروهای اشغالگر صبح امروز نیز یک شهروند فلسطینی به نام اسلام محمود شفیق 26 ساله را در منطقه الیامون در شمال کرانه باختری بازداشت کردند و درگیری هایی نیز میان مردم و نیروهای امنیتی در منطقه رمانة صورت گرفت.

از سوی دیگر درپی کشته شدن یکی از شهرک نشینان یهودی در نابلس و تشدید سخت گیری صهیونیست ها در این شهر، درگیری میان نیروهای اشغالگر و مردم در نابلس نیز شدت گرفته است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته زمین های کشاورزی شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

بنا به گفته این منابع، شب گذشته یک هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی با شلیک دو موشک منطقه معبرکرم ابوسالم در شرق رفح را هدف قرار داد و خسارت قابل توجهی به زمین های کشاورزی و منازل ساکنان وارد شد، اما تا کنون تلفات جانی در این زمینه گزارش نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha