جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور طلاب

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) استان لرستان از اجرای طرح تبلیغی «یار مهربان» در مدارس آموزش و پرورش خبر داد .

فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه در طرح «یار مهربان»  طلاب با حضور در مدارس، به تبلیغ آموزه های دینی و فرهنگی خواهند پرداخت، گفت: بیان مباحث مربوط به آسیب های اجتماعی جامعه برای دانش آموزان نیز از دیگر سرفصل های تبلیغی اجرای این طرح است .

وی با بیان اینکه حضور طلاب در بین دانش آموزان در ارتقاء باورهای دینی و معنوی آنان نقش بسزایی دارد، بیان داشت: تحکیم عقاید و ارزش های دینی و انقلابی در مدارس از مهمترین رسالت های تبلیغی طلاب در بین نسل جوان است .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر همچنین از برگزاری گفتمان های دینی در مدارس شهرستان با حضور طلاب این مدرسه خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری گفتمان های حجاب و عفاف،دین و زندگی،سواد رسانه ای،مبانی تحکیم بنیات خانواده ،آسیب های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین موضوعات برگزاری این گفتمان ها در مدارس است .

شاهوردی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های دینی نقش مهمی در رفع شبهات دینی و فرهنگی نسل جوان دارد، اظهار کرد: گسترش معنویت روزافزون و بصیرت افزایی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم از مهمترین اهداف برگزاری گفتمان های دینی است .

وی در پایان گفت: حضور ارزشمند مبلغان و ضریب نفوذ کلام آنها در مدارس می تواند در پیشگیری از ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی و تربیت نسلی مومن و انقلابی موثر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha