پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشکده صدا و سیما

حوزه/ دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته «تولید سیما، علوم ارتباطات اجتماعی و ادبیات نمایشی» از بین براداران طلبه  حوزه های علمیه سراسر کشور دانشجو می پذیرد.

از شرایط عمومی می توان به تابعیت جمهوری اسلامی ایران حداکثر سن 30 سال تمام (متولدین31/6/1367 به بعد) و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی و نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه اشاره کرد.

همچنین: شرایط اختصاصی شرکت طلاب در این دوره نیز داشتن مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه (اتمام کتبی و شفاهی پایه 9)، سلامت کامل جسمی به تائید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما، اخذ تأئیدیه گزینش سازمان صدا و سیما و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی است.

خاطر نشان می شود: آزمون این دوره روز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه سال آینده 9 صبح در دانشکده صدا و سیمای قم واقع در بلوار امین برگزار می شود و ساعت و اخبار تکمیلی مربوط به آزمون اختصاصی از طریق سایت رسمی دانشکده صداوسیما قم به نشانی www.qomirib.ac.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha