جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد از بهره مندی بیش از ۲ هزار نفر از برنامه های آموزشی حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمّد شمس، صبح امروز در نشستی با حضور جمعی از معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان یزد با اشاره به بهره مندی بیش از 2هزارنفر از برنامه های تبلیغی حوزه علمیه استان یزد، گفت: این برنامه ها با تلاش های بسیاری زیاد همکاران عزیز در استان برگزار شد که نتایج خوبی را نیز در پی داشت.

وی با بیان اینکه مدیریت حوزه علمیه یزد از سال 89 در استان آغاز به کار کرد افزود: خوشبختانه در بحث تبلیغ اکنون در مدارس امین 60 نفر فعال هستند که حقوق 45 نفر را از آنها را قم و 15 نفر را یزد تأمین می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه یزد با اشاره به برگزاری طرح هجرت در استان یزد گفت: در این طرح 87 نفر فعالیت دارند که از این نفرات 51 نفر با حقوق و 36 نفر بدون حقوق هستند، به علاوه اینکه 12 دوره آموزشی برای مبلغان هجرت بلند مدت با بیش از 990 شرکت کننده در استان یزد برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس برگزاری دوره آموزشی مبلغان مدارس آموزش‌ و پرورش را از دیگر برنامه‌های تبلیغ حوزه علمیه عنوان کرد و افزود: در این 13 دوره نیز با حضور 610 شرکت کننده برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه یزد به اعزام بیش از 120 نفر از مبلغین به مدارس و روستاهای محروم استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: در گذشته طرحی در استان یزد با اعزام طلاب به روستاها برای امر تبلیغ انجام می‌گرفت ولی به دلیل اینکه با مشکلاتی روبه‌رو شدیم این طرح فعلاً در استان یزد انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همایش تبلیغی با حضور 520 شرکت کننده در استان یزد برگزار شده است گفت: دوره فن خطابه با 120 شرکت کننده در استان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس خاطرنشان کرد: همکاری معاونان تبلیغ در شهرستان‌های استان یزد با مدیریت حوزه استان بسیار خوب و شایسته بوده و طرح‌هایی که نیاز به مشارکت آن‌ها بوده به‌ خوبی پیش رفته است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha