جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت سه شهید بحرینی

حوزه/ مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سه شهید اعدام شده بحرینی به نام های شامی مشیمع، عباس السمیع و علی السنکیس شب گذشته در شهرهای برلین، لندن و قم برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سه شهید اعدام شده بحرینی به نام های شامی مشیمع، عباس السمیع و علی السنکیس شب گذشته در شهر مقدس قم و شهرهای برلین و لندن برگزار شد.

حجت الاسلام سید مرتضی سندی از مسئولان جریان الوفاء الاسلامی بحرین در سخنان خود در مراسم بزرگداشت این سه شهید بحرینی ضمن تاکید بر اهداف انقلاب، خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه و قصاص جنایتکاران و قاتلان و در راس آنها حمد بن عیسی حاکم بحرین شد و افزود: تمام اقدامات و توطئه های رژیم آل خلیفه که با هدف از پا در آوردن و تسلیم شدن مردم بحرین صورت می‌گیرد با شکست مواجه شده است و مردم بحرین با قدرت و با شعار یا پیروزی یا شهادت به راه خود ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام سندی ادامه داد: سه شهید اعدام شده در آزمون خود سربلند بیرون آمدند و با گام های استورا به سوی شهادت رفتند و ما هیچ ضعف و سستی در آنها ندیدیم.

از سوی دیگر عبدالغنی خنجر سخنگوی جنبش حق بحرین در سخنان خود در مراسم بزرگداشت سه شهید بحرینی گفت: این سه شهید گواه سلطه طلبی و جنایتکاری حمد بن عیسی و پلیدی باطن او و گواه و شاهد امت خود در راه مبارزه با طاغوت و ایستادگی در جبهه حق هستند.

خنجر در ادامه سخنان خود خواستار حفظ امانت شهدا و وفاداری به راه آنها و پاسداری از ارزش هایی شد که آنها به خاطرش جان خود را فدا کردند.

در برلین نیز جمعی از فعالان مراسم بزرگداشت سه شهید بحرینی را برگزار کرده و در این مراسم شیخ احمد نوار در سخنان خود به بیان اهمیت شهادت برای رسیدن به پیروزی در برابر طاغوت پرداخت و پس از آن به معرفی برخی ویژگی های سه شهید اعدام شده پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha