پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ضد اسرائیلی مسلمانان کارگل هند

حوزه/ در ادامه اعتراضات مسلمانان هند در مناطق مختلف هند به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور، منطقه کارگل شاهد راهپیمایی ضد اسرائیلی مردم این منطقه بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ از آغاز اعلام سفر نخست وزیر اسرائیل به کشور هند شهرهای مختلف هند شاهد اعتراضات مردمی به این سفر بود.

دیروز با ورود نتانیاهو به هند این اعتراضات شدت گرفت و در ادامه این اعتراضات مسلمانان منطقه کارگل هند با دعوت بنیاد امام خمینیره در اعتراض به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی ضد اسرائیلی برگزار کردند.

در این راهپیمایی که با حضور پرشور مردم و علمای منطقه برگزار شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت نتانیاهو به کشورش شدند.

مردم در این برنامه عکس هایی از حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله در دست داشتند و پلاکاردهایی را حمل می کردند که روی آنها نوشته شده بود: "نتانیاهو برگرد" و اینکه "ما در کنار غزه ایستاده ایم".

مردم با سردادن شعارهای مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا انزجار خود را آمریکا و اسرائیل اعلام کردند و در نهایت آدمکی که تصویر ترامپ بر آن بود به همراه پرچم اسرائیل و آمریکا به آتش کشیدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha