جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خاکباز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای ویژه برنامه های دهه فجر در ۱۰ بقعه متبرکه و شاخص این استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف و متنوعی در بقاع متبرکه استان لرستان اجرا خواهد شد افزود: این برنامه ها با هدف تحکیم ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی نسل جوان نسبت به اهداف انقلاب برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه این برنامه ها از 12 تا 22 بهمن در 10 امامزاده شاخص استان لرستان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: فضاسازی تبلیغاتی متناسب با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برپایی خیمه های معرفت، غبارروبی قبور مطهر شهدا، محافل انس با قرآن و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های جشن انقلاب در بقاع متبرکه استان است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در ادامه از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه و امامزادگان اسلام با هدف بیان روشنگری و بصیرت افزایی مخاطبان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:با حضور مبلغان اعزامی گفتمان های انقلابی نیز با حضور مردم بویژه نسل جوان  در  بقاع متبرکه استان لرستان ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام خاکباز در پایان به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر امسال اشاره کرد و بیان داشت: ویژه برنامه های عزاداری ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) نیز همزمان با ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha