شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق

حوزه/ حجت الاسلام سید عمار حکیم گفت: از دستگاه امنیتی می‌خواهیم با مراجعه و بازنگری در نقاط ضعف خود عملیات جدیدی را برای ریشه کن ساختن کامل تروریست ها و نابودی آنها آغاز کند تا شاهد برقراری امنیت و سلامت شهروندان باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای مطبوعاتی از نیروهای امنیتی عراق خواست عملیات سازمان یافته ای برای ریشه کن ساختن بقایای تروریسم در عراق آغاز کنند.

در این بیانیه آمده است: این روزها عراق در حال انتقال از مرحله پیروزی در برابر تروریست ها به مرحله تشکیل و بازسازی نهادهای خود و خدمت به مردم و تقویت مشارکت سیاسی مردم در کشور است که در انتخابات چند ماه آینده شاهد آن خواهیم بود.

وی افزود: از سوی دیگر به برگزاری کنفرانس "مانحین" در کویت نزدیک می‌شویم که زمینه جذب حمایت ها و سرمایه گذاری ها به شهرهای آزاد شده عراق را فراهم خواهد کرد و در همین حال شاهد این هستیم که تروریسم بار دیگر چنگال خود را نمایان ساخته و تصمیم دارد مانه تحقق اراده مردم عراق شود و در این راستا شهروندان بی گناه را در قلب بغداد هدف قرار می دهد.

سید عمار حکیم گفت ما از این گونه اقدامات بسیار خشمگین بوده و آن را محکوم می‌کنیم و در عین حال از دستگاه امنیتی می‌خواهیم با مراجعه و بازنگری در نقاط ضعف خود عملیات جدیدی را برای ریشه کن ساختن کامل تروریست ها و نابودی آنها آغاز کند تا شاهد برقراری امنیت و سلامت شهروندان باشیم و مردم بتوانند آینده کشور را رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha