پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان - دامغان

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه هستند، گفت: ترویج فرهنگ شهادت یک رسالت عمومی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان صبح امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا میراث گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: استحکام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی و همراهی، همگامی و پشتیبانی خانواده‌های شهدا میسر شده است.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه به‌واسطه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم، تصریح کرد: مسئولیت امروز جامعه در قبال شهیدان انقلاب اسلامی بسیار سنگین است و باید با تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی از حرمت خون پاک آنان پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه هستند و حق سنگینی بر گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی دارند، افزود: ملت ایران اسلامی باید قدردان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس باشند که امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران و به‌ویژه شهدای والامقام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه خانواده شهدا فرزندان برومند خود را زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند و این امر، اجری بی‌پایان در نزد خداوند متعال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» نشان می‌دهد که ترویج فرهنگ شهادت یک رسالت عمومی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha