جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران، عملگرایی را بسیار مهم تر از شعارگرایی دانست و گفت: باید از سخن و شعار کم کرده و در عمل به خدمت پرداخت تا بتوان لذت انقلاب و اثرات این کار بزرگ را به مردم چشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه کمیته ستاد دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور پیروزی یک نهضت عظیم ملی در برابر طاغوت و پایان دادن به ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی هویت دینی ملت ایران را احیاء کرد، افزود: متأسفانه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مبانی دینی و ارزشی تنها در خانه ها محبوس بود، اما به برکت نهضت امام راحل مبانی در امروز در همه بخش های جامعه نهادینه شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که دهه فجر دهه عزت و عظمت ایران اسلامی است، گفت: در این دهه بزرگ ملت عزیز و گرانقدر ایران اسلامی به عظمت و تاریخ خود بازگشت.

حجت الاسلام شکریان دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 36 سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران در دنیا عزت و اقتداری بی نظیر دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که هر چه داریم به برکت انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر یکی از وظایف مهم مسؤولان و مدیران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب شادی و خوشحالی ملت های مستضعف جهان شده است، افزود: دشمن در چهار دهه اخیر هر آنچه در توان داشت برای براندازی و نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفت، اما هوشیاری و ولایت مداری ملت ایران مانع تحقق این توطئه ها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اتکاء به پشتوانه مردمی و ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و راه انبیاء و ائمه هدی، به پشتوانه مردم در مقابل ظلم و طاغوت ایستاد و انقلاب را به پیروزی رسانید.

وی با بیان این که ایام الله دهه فجر فرصتی برای یادآوری وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از نهضت امام راحل است، خاطرنشان کرد: ملت حماسه آفرین ایران در آن سال ها نشان دادند که راه رسیدن به حق از همه قدرت های جهانی نیز عبور خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شده است، افزود: امام خمینی(ره) و یاران باوفایشان برای آغاز قیام و نهضت انقلاب مشکلات و سختی های بسیاری را تحمل کردند تا به پیروزی نهایی در 22 بهمن سال 57 ختم شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که یادآوری این روزهای ارزشمند و تاریخی بسیار اهمیت دارد، گفت: باید ازخودگذشتگی ها و تلاش های بسیاری که برای پیروزی انقلاب اسلامی شده از سوی بزرگان برای نسل جوان جامعه به خوبی تبیین شود.

وی با بیان این که مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بودند، افزود: حضور چهل ساله ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همه فتنه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که همه مدیران و مسؤولان کشور باید تلاش کنند تا ملت ایران راضی، علاقه مند و دلگرم به انقلاب و نظام باقی بمانند، تصریح کرد: رضایت مردم از انقلاب موجب تقویت اقتدار و عزت انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

وی با تأکید بر این همه تلاش مدیران و مسؤولان کشور باید رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد، بیان داشت: رفع این مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به آینده نظام و انقلاب اسلامی دلگرم تر خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، عملگرایی را بسیار مهم تر از شعارگرایی دانست و تأکید کرد: باید از سخن و شعار کم کرده و در عمل به خدمت پرداخت تا بتوان لذت انقلاب و اثرات این کار بزرگ را به مردم چشاند.

وی در پایان با بیان این که برخی ها تلاش می کنند آرمان های انقلاب به مرور زمان به فراموشی سپرده و کمرنگ شود، افزود: نگاه به گذشته می‌تواند تأثیر بسیاری بر تقویت روحیه انقلابی و آرمان‌گرایی بگذارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha