جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عباس امینی - شاهرود

حوزه/ امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه ارزش‌ها در این تشکل‌ها تقویت می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی خون‌بهای شهداست؛ پس نسل آینده باید نسبت به تحرکات دنیا حساس باشد؛ معنای انقلابی این نیست که دانش آموزان کار حزبی نکنند؛ بلکه فراتر از آن می‌توان با ایجاد یک منظومه ضمن ارتباط هر چه بیشتر خانواده‌ها با این تشکل‌ها دانش آموزان را با آرمان‌های انقلاب آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، پیش از ظهر امروز در همایش اولیاء و دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی شاهرود در سالن شهید بهشتی این شهرستان، اظهار داشت: نباید در مدارس به تئوری‌ها اکتفا کنیم؛ زیرا کسب مهارت در قالب فعالیت در تشکل‌های دانش‌آموزی می‌تواند در زندگی آینده آن‌ها تأثیرگذار باشد.

نایب‌رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: خانواده‌ها باید در بحث تعلیم و نیروسازی سرمایه‌گذاری مناسبی برای آینده فرزندان خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی در راستای رشد علمی آموزشی و معنوی دانش آموزان حرکت می‌کند، افزود: فعالیت در این تشکل‌ها می‌تواند بهترین ظرفیت را برای رشد و بالندگی فردی و جمعی و مسئولیت‌پذیری در قشر جوان فراهم کند.

حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه اهداف تشکل‌های انجمن اسلامی نخبه پروری و جریان سازی با الگوهای سبک زندگی اسلامی، حضور در جشنواره‌ها و اردوها و گفتمان دینی است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این تشکل‌ها مهارت‌های عملی را در کنار تعلیم فرا می‌گیرند و جهت‌گیری درست این نیروها یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف عمده در انجمن اسلامی تربیت نیروهایی است که اهل علم باشند، افزود: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان نقش مهمی در تعلیم و تزکیه قشر جوان دارد و می‌توان گفت این نهاد ریشه‌دار در انقلاب اهداف تربیتی را دنبال می‌کند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه ارزش‌ها در این تشکل‌ها تقویت می‌شود، بیان کرد: انقلاب اسلامی خون‌بهای شهداست؛ پس نسل آینده باید نسبت به تحرکات دنیا حساس باشد؛ معنای انقلابی این نیست که دانش آموزان کار حزبی نکنند؛ بلکه فراتر از آن می‌تواند با ایجاد یک منظومه ضمن ارتباط هر چه بیشتر خانواده‌ها با این تشکل‌ها دانش آموزان را با آرمان‌های انقلاب آشنا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha