جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به تقارن ویژه‌برنامه‌های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه تأکید کرد: سبک و سیره زندگی اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و پیوند آن با آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر الگوسازی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی کانون مداحان شهرستان بجنورد اظهار داشت: سبک و سیره زندگی اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و پیوند آن با آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر الگوسازی شود.

وی با اشاره به تقارن ویژه‌برنامه‌های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه، بر ضرورت اطلاع‌رسانی در مورد ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد.

حجت‌الاسلام هدایتی افزود: کانون مداحان شهرستان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اجتماعی و فرهنگی خود می‌تواند سهم زیادی در جهت‌دهی فرهنگی و کاهش آسیب‌های موجود در روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه برنامه‌های عزاداری داشته باشند و با توجه به تقارن ویژه‌برنامه‌های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه لازم است در خصوص حفظ حرمت ایام فاطمیه در جامعه اطلاع‌رسانی کرده و برنامه‌های فرهنگی را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر و دهه فاطمیه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عرصه فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست که به نوعی أدای دین به این خانواده‌ها خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد اظهار داشت: نهادهای متولی و برگزار کننده جشن‌های دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی باید حدود اسلامی و شرعی را به‌گونه‌ای رعایت کنند که هیچ منافاتی با ایام دهه اول فاطمیه نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: متولیان برگزارکننده ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و متولیان برگزار کننده دهه اول فاطمیه باید شئونات مربوط به این هم‌زمانی این دو ایام را رعایت کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha