شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهستانی/ مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نسبت به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر توجه جدی‌تری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز در نخستین جلسه کمیته قرآن و نهج ابلاغه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار داشت: برخی از اتفاقات امروز جامعه به دلیل بی‌خبری و عدم اطلاعات صحیح از حوادث و امور است.

وی با اشاره به گذشت ۳۹ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: هرروزی که از انقلاب می‌گذرد نیاز به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان محسوس‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی از قرآن و نهج‌البلاغه به‌عنوان دومنبع عظیم فکری انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: موفقیت نظام در گروه عمل به دستورات این دو منبع عظیم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه زمینه کار برای این کمیته با توجه به ظرفیت غنی قرآن و نهج البلاغه بسیار آماده است افزود: برنامه‌های این کمیته برای همه اقشار جامعه مفید و مؤثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نسبت به مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر توجه جدی‌تری صورت گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha