سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که نباید راه امام را گم کنیم و کلام امام را فراموش کنیم، بیان داشت: امروز راه امام خمینی(ره) حرکت در مسیر رهبری و کلام امام راحل نیز در رهنمودهای مقام معظم رهبری متبلور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان رساترین فریاد تاریخ یاد کرد و با بیان این که رهبری امام امت موجب پیروزی این نهضت عظیم شد، افزود: امروز باید برای حفظ آن با همه وجود تلاش کرد.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی، ملت ایران در دنیا عزت و اقتداری بی نظیر دارند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، تصریح کرد: در نهضت عظیم انقلاب اسلامی مردم کشورمان با رهبری امام خمینی(ره) با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی فصلی نو را در تاریخ معاصر ایران گشود، تصریح کرد: امروز اسلام حیات بخش در دل میلیون ها انسان ناامید و سرخورده بارقه امید آفریده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام، امیدوار و دلخوش هستند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ورود امام خمینی(ره) به کشور امیدها و خوبی را با خود به ارمغان آورد، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجی از خوشحالی را در دل ملت های آزادی خواه جهان به وجود آورد.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که نباید راه امام را گم کنیم و کلام امام را فراموش کنیم، بیان داشت: امروز راه امام خمینی(ره) حرکت در مسیر رهبری و کلام امام راحل نیز در رهنمودهای مقام معظم رهبری متبلور شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه ای الهی یاد کرد و با بیان این که این انقلاب به رهبری مردی از سلاله پاک رسول خدا به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امروز همه ملت های مظلوم و مستضعف جهان چشم امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسیاری بر ملت های جهان داشت، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت های جهان علیه حکام ظالم و ستمگر جهان شد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز شرایط جهان و منطقه خاورمیانه بسیار حساس است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش محوری را در معادلات سیاسی جهان امروز بازی می کند.

وی با بیان این که امروز رسالت سنگینی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده داریم، تصریح کرد: باید واقعیت ها، ریشه ها و آثار مختلف انقلاب را در ابعاد مختلف بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی هدفمند و صحیح مانع تضعیف ارکان انقلاب اسلامی شویم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و جهان مدار شده است، گفت: انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند برای ملت های جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، حفظ ولایت فقیه را مهم ترین راه تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این که همه سنگرها جز ولایت فقیه قابل نفوذ برای دشمن بود، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف آحاد جامعه تبعیت از ولایت و رهبری است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب برای تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی چهار دهه شبانه روزی تلاش کردند اما محصول این توطئه های آنها، رشد و تعالی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: پیشرفت های خیره کننده انقلاب اسلامی در میان حجم وسیعی از توطئه های دشمنان، نشان دهنده جایگاه دینی و الهی این انقلاب است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha