سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پایان نامه

حجت الاسلام فروغی گفت:کارگاه آموزشی روش پایان نامه نویسی، مقاله نویسی و روش تحقیق ویژه روحانیون متقاضی سطح ۳با هدف کارامدی و به روز بودن رساله های علمی برگزار می شود

حجت الاسلام علی فروغی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان، اظهار کرد: در راستای رسالت های واحد مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در رابطه با مدارج علمی و پایان نامه های روحانیون برای سطح 3 کارگاهی آموزشی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی که برای طلاب روحانیون سطح 3 حوزه علمیه با این موضوع «چه کنیم که پایان نامه های ما هم به روز و هم کارآمد باشد» برگزار می شود، گفت:در این راستا واحد مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برای آنکه بتواند رساله های علمی مفید تری را دریافت کند، این کارگاه آموزشی را برگزار می کند.

حجت الاسلام فروغی یادآور شد: این کارگاه آموزشی طی دو روز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 27 و 28 دی ماه برگزار می شود که جلسه نخست آن در عصر روز چهارشنبه  ویژه اساتید، مشاوران  و راهنمایان حوزه علمیه با دستور جلسه تشریح وظایف استادان  برای تولید و نگارش پایان نامه های کارآمد و به روز  برپا می شود.

وی ابراز کرد: هدف این است  که پس ازبرگزاری این کارگاه آموزشی به پایان نامه های حوزوی کارامد و قابل قبول و به روز و متنساب با نیازهای زمانه از سوی طلاب و روحانیون دست پیدا کنیم، چرا که یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب نیز این مهم بوده است.

مسئول واحد مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: دومین روز از این کارگاه آموزشی در روز پنج شنبه با حضور طلاب و روحانیون جوان و متقاضی سطح 3 برگزار می شود.

وی افزود: استاد مدعو این کارگاه آموزشی حجت الاسلام سید موسی موسوی از قم است که به تبیین راهکارها و روش های نگارش و داوری پایان نامه های کارآمد، به روز و مفید خواهد پرداخت.

حجت الاسلام فروغی خاطرنشان کرد: براساس ثبت نامه صورت گرفته بالغ بر 250  نفر از روحانیون و اساتید حوزه علمیه در این کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha